![first fixed slider](/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/fr/fr-fr/nos-engagements/vers-une-beaute-encore-plus-durable/garnier_website_natgeo_banner_no-logos_notext_v2.jpg?rev=1c84299d7c8e486cac65ec5a5ff5ff53)
Vores næste Green Beauty-milepæl bliver en informationsserie som giver forbrugere adgang til ekspertviden og gode råd fra den virkelige verden. Dette er første trin i vores nye forpligtelse der har som mål at inspirere og hjælpe millioner af mennesker til at leve grønnere inden udgangen af 2025.
Denne nye forpligtelse er den seneste i en række af ambitiøse 2025-mål som skal reducere Garniers miljøpåvirkning gennem hele værdikæden. Vi vil fortsætte vores bæredygtige transformering og forpligte os til at give millioner af mennesker ekspertråd og andre råd fra den virkelige verden, så det er nemt at finde ud af hvordan man nemmest sætter handling bag ordene.
Vi har arbejdet sammen med National Geographic Creative Works for at få denne historie ud til forbrugerne. Den er inspirereret af National Geographics Explorers arbejde og udforsker de ændringer vi kan lave i hverdagen som virkelig kan gøre en forskel samt tager fat på det vigtige spørgsmål: Kan Skønhed Blive Grønnere?
![Adrien Koskas Garnier Global President](/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/nx/about-garnier/dmi_garnier_website_natgeo_adrienkoskas_intl_sept2021.png?w=350&rev=71ff9fef50004f02a000e1354cc7f764&sc_lang=da&hash=1EA812B0DDC9C45E6124970D1E128DF9 350w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/nx/about-garnier/dmi_garnier_website_natgeo_adrienkoskas_intl_sept2021.png?w=400&rev=71ff9fef50004f02a000e1354cc7f764&sc_lang=da&hash=DEFF30A616B189E923D89C1064980667 400w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/nx/about-garnier/dmi_garnier_website_natgeo_adrienkoskas_intl_sept2021.png?w=450&rev=71ff9fef50004f02a000e1354cc7f764&sc_lang=da&hash=832EF998FCE8F622F7E19FB072D38B77 450w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/nx/about-garnier/dmi_garnier_website_natgeo_adrienkoskas_intl_sept2021.png?w=500&rev=71ff9fef50004f02a000e1354cc7f764&sc_lang=da&hash=F69524CA316C51D8B614C121540300D8 500w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/nx/about-garnier/dmi_garnier_website_natgeo_adrienkoskas_intl_sept2021.png?w=550&rev=71ff9fef50004f02a000e1354cc7f764&sc_lang=da&hash=3D58D51C9B8DA186FBF8AEBFF2977C27 550w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/nx/about-garnier/dmi_garnier_website_natgeo_adrienkoskas_intl_sept2021.png?w=600&rev=71ff9fef50004f02a000e1354cc7f764&sc_lang=da&hash=A593B30C75B82EC12EA26803C8A166EB 600w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/nx/about-garnier/dmi_garnier_website_natgeo_adrienkoskas_intl_sept2021.png?w=650&rev=71ff9fef50004f02a000e1354cc7f764&sc_lang=da&hash=1BD660ED417E9EADE17E8969DC6D304F 650w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/nx/about-garnier/dmi_garnier_website_natgeo_adrienkoskas_intl_sept2021.png?w=700&rev=71ff9fef50004f02a000e1354cc7f764&sc_lang=da&hash=CDF6C4C7B53F95E962C38751651A90B3 700w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/nx/about-garnier/dmi_garnier_website_natgeo_adrienkoskas_intl_sept2021.png?w=767&rev=71ff9fef50004f02a000e1354cc7f764&sc_lang=da&hash=3C461F3641B3DA26E5D688635FC8E3AF 767w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/nx/about-garnier/dmi_garnier_website_natgeo_adrienkoskas_intl_sept2021.png?w=800&rev=71ff9fef50004f02a000e1354cc7f764&sc_lang=da&hash=81404B03CCAB6C37B4875AF3DE4F2198 800w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/nx/about-garnier/dmi_garnier_website_natgeo_adrienkoskas_intl_sept2021.png?w=900&rev=71ff9fef50004f02a000e1354cc7f764&sc_lang=da&hash=D80CDCDA5F2047F87ADE4BD838921B7B 900w,/-/media/project/loreal/brand-sites/garnier/emea/nx/about-garnier/dmi_garnier_website_natgeo_adrienkoskas_intl_sept2021.png?w=950&rev=71ff9fef50004f02a000e1354cc7f764&sc_lang=da&hash=1EA15272D94C8A24845B17F1E10FF71C 950w)
“For at realisere den fulde effekt af Green Beauty, ønsker Garnier at dele alt det vi lærer med vores kunder. Bæredygtighed kan være et skræmmende emne, og vores mål er at gøre det tilgængeligt - det har vi gjort med de produkter som vi udvikler, fra shampoobar med en teknologi som sikrer at den vaskes hurtigt ud, miljøvenlig emballage, tuber med integreret pap og genopfyldelige produkter - men vi vil gå endnu længere. Gennem National Geographic CreativeWorks arbejde stræber vi efter at give vores forbrugere adgang til de bedste eksperter og deres råd for et grønnere liv, hver dag.” Adrien Koskas, Garnier Global President