Yoghurtmasken Garnier Respons

NÆRENDE HÅRMASKE SOM GIVER INTENS FUGT TIL HÅRET* UDEN AT TYNGE NED.

INGREDIENTS

1161319 A - INGREDIENTS: AQUA / WATER, GLYCERIN, CETEARYL ALCOHOL, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL / SUNFLOWER SEED OIL, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS SEED EXTRACT / SWEET ALMOND SEED EXTRACT, AGAVE TEQUILANA LEAF EXTRACT, STEARAMIDOPROPYL DIMETHYLAMINE, GLYCERYL STEARATE, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE, HYDROXYPROPYL GUAR, CAPRYLYL GLYCOL, CITRIC ACID, XANTHAN GUM, TARTARIC ACID, CETYL ESTERS, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE, DEHYDROACETIC ACID, LINALOOL, COUMARIN, PARFUM / FRAGRANCE FIL C218805/1

Produktinformation

Respons Almond Milk kombinerer økologisk og nærende mandelmælk fra Spanien, som er ideel til at give fugt* uden at tynge ned, og økologisk agavesaft fra Mexico, en gylden og lækker nektar som er kendt for sin revitaliserende egenskaber. Resultater: Dit hår får intens fugt, genvinder en fantastisk blødhed samtidig med at det føles let. Anvendelse: Påfør på længder og spidser efter shampoo. Lad virke 3-5 minutter for det bedste resultat, og skyl derefter ud.

Miljømæssig og social påvirkning

Garnier har forpligtet sig til løbende at forbedre påvirkningen af deres produkter igennem hele produktets livscyklus, herunder i produktionsfasen og brugsfasen, og giver dig adgang til disse data med fuld gennemsigtighed.

Beregningsmetoden er godkendt af uafhængige videnskabelige eksperter og dataene er verificeret af det uafhængige certificeringsbureau Bureau Veritas

Overordnet miljøpåvirkning

CO2-aftryck

g(1) ved brug

g per 10ml

Vandaftryk

(2) ved brug

per 10ml

Produktionsforhold

Genvinding af affald :

Vedvarende energi :

(3)

Emballagens miljøpåvirkning

(4) (3):

(5) (4) :

Genopfyldelig eller genopladelig:

Produktets sociale påvirkning

Ingredienserne og komponenterne i dette produkt stammer fra leverandører, der har forpligtet sig til at respektere FN's grundlæggende principper om arbejdsstandarder.

Se vores evalueringsmetode og alt det, vi implementerer for sammen at reducere vores påvirkning.